неділя, 25 вересня 2011 р.

Натхнення

Що таке натхнення? Чим вимірюються можливості людської музи? Коли письменник стає достатньо письменником, а ідеї перетворюються на книжки?

Уже давно я так не писала. Зазвичай найплодовитіший період доби для мене - ніч, коли усе простіше, ближче. Коли у темряві можна уявити будь-яку правду.
Минулу ніч я провела у чаті з другом, в проміжках дивлячись Хауса. Ми обговорювали мету, сенс, віру, нашу колишню школу, наші теперішні вузи, людей і адвокатів. Він ділився планами, я прогнозувала теорії.
Цієї ночі о 2:45 новий роман був уже розписаний по розділах.

Мабуть, натхнення - це справді дивно, адже ідея виношувалась уже місяць, але чомусь саме тепер, після стількох безсонних і марно протринджених невідомо де годин, воно прийшло. Збіг? Я б сказала, закономірність.

Так чи інакше, я вдячна реферату з історії, що він так великодушно мені простить байдужість. А ще величенька тема з іноземної, не говорячи про семінари. Зачекають.

Найкраще заняття для натхненного майже-письменника - це драяти кухню. І посміхатись своєму відображенню у свіжовідполірованому чайнику.

Немає коментарів:

Дописати коментар