субота, 26 листопада 2011 р.

Гарантія на Гаранта. Скільки ще до 2015-го?

Натрапила на цікавий словничок виразів у Вікі-цитатнику. 
Усі ми давно знаємо: наш високопоставлений проффесор страшенно любить вживати авторські неологізми, що одразу ж стають крилатими. За це ми його і любимо)
Мені, відірваній від телевізора ютуб часто на хвості приносить уривки геніальної творчості нашого президента… Але не одною “йолкою” і “ахмєтовою” мова милозвучна чивокунетворна живе.

Отже, спочатку і найцікавіше.Мовні Перли Президанта України:

Я не верю в экзит-полы. Это новые современные технологии, которые будут впервые в Украине испытываться. И как ими манипулировать, мы не знаем.

Я в своєму житті ще мухи не образив.

…великая поэтесса Анна Ахметова…

Голосувати вставанням руки.

Вода з Водохреща гріхи змиває. Я й собі набрав.

Ми звикли не звертати увагу на цю брехню, на тих, хто чеше язиком від того, що він у них чешеться. Міністру охорони здоров'я треба попрацювати над цим питанням, (знайти) спеціальні ліки.

Тут зібралися кращі геноциди країни! (Після підказки помічника, мовляв, не геноциди, а генофонд) Та й генофонд теж. (Під час передвиборчого виступу у Львові у лютому 2010 р.) 


Цей слоган — увікни... увік... увікни... увікніть для себе Україну — це слоган промокампанії нашої держави до Євро–2012. Для того, щоб увікнути Україну, я хочу сказати, достатнього того, щоб подивитися на неї власними очами тоді, коли почнуть квітнути каштани в Києві, і коли почнеться тепло, і в містах українських почнуть роздягатися жінки. Побачити таку красу — це чудово.



Що ще додати? А більш нічого! Країна потребує нормального керівництва, що було б зугарне хоча би вивчити поки що єдину (на щастя) державну мову, вже не кажучи про таку здатність людського мозку, як мислення. А то і самим "більно", і світові показати соромно.

Немає коментарів:

Дописати коментар